• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΣ' | 3 Ιουνίου 2026, 17:49

    Πρέπει να προβλευτεί στον νόμο που η περίπτωση που οι services δεν αναεβάζουν εγκαίρως τις οφειλές αυτών που αιτούνται ένταξη στον εξωδικαστικό. Τις περισσότερες φορές ακόμα και μετά από αίτημα διόρθωσης η καθυστέρηση είναι πολλές ημέρες, ακόμα και πολλούς μήνες, πολλές φορές. Το πρόστιμο εναντίον τους δεν είναι λύση. Λύση είναι οι μετά πολλλές οχλήσεις (εξώδικα κλπ) να χάνεται η δυνατότητα να συνεχίσουν να διατηρούν το χρέος του οφειλέτη.