• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Καλπακιδου' | 3 Ιουνίου 2026, 22:31

    Το σχόλιο αφορά στο αρθρο15 περί ενίσχυσης των 150 ευρώ ανά τέκνο. Δεν συνιστά αδικία το γεγονός ότι υπάρχουν ανήλικα που κάνουν φορολογική δήλωση λόγω λήψης ορφανικης σύνταξης και η νομοθεσία δεν επιτρέπει να δηλώνονται ως εξαρτώμενα επειδή λαμβάνουν το ποσό των 3000 ετησίως; Αν τα στοιχεία ληφθούν από τις φορολογικές δηλώσεις τα ανήλικα που λαμβάνουν ορφανικη σύνταξη μένουν εκτός. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι εξαρτώμενα τέκνα όμως η φορολογική διοίκηση θεωρεί ότι δεν μπορούν να δηλώνονται ως εξαρτώμενα τα 3 τελευταία έτη τουλάχιστον. Ευχαριστώ.