• Σχόλιο του χρήστη 'ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ' | 4 Ιουνίου 2026, 10:23

    Η προτεινόμενη ρύθμιση των 72 δόσεων και υπό τους όρους που προωθείται δεν καλύπτει τις ανάγκες και δεν επιλύει τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί καθόσον δεν περιλαμβάνει το σύνολο των μέχρι σήμερα οφειλών αλλά οφειλές μέχρι 31/12/2023, δεν προβλέπει διαγραφή των προσαυξήσεων και επιβάλει υψηλό επιτόκιο.. Η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της Χώρας εμμένει στην πάγια θέση της για βιώσιμη ρύθμιση έως 120 δόσεων για το σύνολο των οφειλών μέχρι το χρόνο έναρξης ισχύος της διάταξης και αναβίωση της ρύθμισης του ν.4611/2019 για όσους την έχουν απωλέσει. Περαιτέρω, κρίνεται αναγκαία η διαγραφή του 85% των προσαυξήσεων, (όπως προέβλεπε ο ν.4611/2019) και να υπάρξει αποσύνδεση της ρύθμισης από την καταβολή των τρεχουσών ασφαλιστικών και φορολογικών υποχρεώσεων