• Σχόλιο του χρήστη 'Aντώνης' | 4 Ιουνίου 2026, 10:40

    Ακατανόητη η κατάργηση της εξαίρεσης για τα υβριδικά. Συζητάμε για brain gain και για καλούς μισθούς στα στελέχη και την ίδια ώρα περικόπτουμε μία παροχή η οποία έχει διπλό θετικό αποτέλεσμα: καλύτερα και πιο ασφαλή αυτοκίνητα στους δρόμους και τη δυνατότητα μίας παροχής στους εργαζομένους χωρίς να επιβαρύνονται φορολογικά. Το παρόν άρθρο αποτελεί αστοχία και προτείνεται να αποσυρθεί. Το δημοσιονομικό όφελος είναι αμελητέο μπροστά στη ζημιά που προκαλεί.