• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Ζ' | 4 Ιουνίου 2026, 12:08

    Θα ήθελα να σχολιάσω δύο ζητήματα που μου προκαλούν έντονα την αίσθηση οτι ζω σε μια χώρα που δε σέβεται τους πολίτες της. Το πρώτο σχετίζετε με τα εισοδηματικά κριτήρια για τα επιδόματα. Γιατί θεωρείται λογικό το κριτήριο να είναι το φορολογητέο εισόδημα αντί για το καθαρό εισόδημα μετά φόρων? Δηλαδή ο ένας δηλώνει 55.000 και πληρώνει 15.000 εφορία και ο άλλος δηλώνει 49.000 και πληρώνει 5.οοο εφορία. Αυτός που του μένουν λιγότερα, χάνει το επίδομα, και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα! Το δεύτερο σχετίζεται με τις έντονες ξαφνικές αλλαγές στη φορολογία, που δυσκολεύουν δραματικά τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Και εξηγούμαι. Δεν είναι δυνατό να παραγγέλνεις αυτοκίνητο (εταιρικό plug in) που είναι αφορολόγητο και ξαφνικά να μαθαίνεις ότι είναι πολύ πιθανό να πληρώνεις άλλες 3.000-4000 ετήσιους φόρους επειδή έτσι απλά άλλαξε το καθεστώς φορολόγησης. Καμία ενημέρωση από πότε θα ισχύει, ποιους θα αφορά, παλιούς καινούργιους, και οι εταιρίες ενοικίασης στα κάγκελα από πελάτες που προσπαθούν να ακυρώσουν τις παραγγελίες για plug in! Τέτοιες παρεμβάσεις που προκαλούν στρεβλώσεις στην αγορά δεν είναι αποδεκτές. Ας υπάρχει μια πρόβλεψη για πιο ομαλή μετάβαση τόσο για τα κόστη όσο και για την απαλλαγή όσων δεν μπορούν να προσαρμοστούν. Το οτι υπάρχει διαβούλευση δεν αποτελεί δικαιολογία αφού η ζημιά έχει γίνει!