Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 15-23)Σχόλιο του χρήστη Κ.Παπαδόπουλος | 4 Ιουνίου 2026, 14:00




Κύριοι Σας προτρέπουμε να ακούσετε την Αγορά και τις μεγάλες επιφυλάξεις που υπάρχουν κατά πόσο θα υποβάλλει αίτημα για υπαγωγή στις 72 δόσεις ικανοποιητικό ποσοστό των οφειλετών. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ πάνω από το 10-20% των οφειλετών, διότι 1) δεν προβλέπεται διαγραφή προσαυξήσεων, που είναι ο μέγας 'βραχνάς' του συνόλου των οφειλετών 2) οι 72 δόσεις είναι λίγες (τουλάχιστον 100-120 βοηθάνε) 3) το επιτόκιο είναι υψηλότατο και 4) ζητείται η εξόφληση των οφειλών 2024-2026 ως προϋπόθεση υπαγωγής. Η Κυβέρνηση έχει δείξει ότι αφουγκράζεται την αγωνία του μέσου πολίτη και επαγγελματία. Η συγκεκριμένη ρύθμιση θα 'απορριφθεί' από την πλειοψηφία των οφειλετών. Σας δίνεται μοναδική ευκαιρία να ξεκινήσει να κινείται ένα τεράστιο ιδιωτικό χρέος, εάν η ρύθμιση συντονίζεται με τις αντοχές της Αγοράς. Διαβάστε πρόσφατα τις εισηγήσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και άλλων φορέων. Μήπως δε θέλουν να ξεχρεώσουν και να βάλουν ένα πρόγραμμα στα χρηματοοικονομικά τους? Ζητήστε τις γνώμες όλων των φορέων τις Αγοράς, τώρα και κατά την διαβούλευση στη Βουλή, ώστε να προκύψει νόμος που θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες της πλειοψηφίας και να μην έχει την τύχη προηγούμενων ρυθμίσεων. Ελπίζω να εισακουστούν οι σκέψεις μου. Ευχαριστώ για την προσοχή σας