Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (Άρθρα 30-44)Σχόλιο του χρήστη ΣΧΙΣΜΕΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 4 Ιουνίου 2026, 23:12




Αγαπητέ αναγνώστη , φίλη αναγνώστρια σε ευχαριστώ που διαβάζεις το σχολιό μου , το οποίο είναι το δεύτερο επί συνόλο τρία που θα αναρτήσω. Αν είσαι ο ίδιος ανάπηρος ΔΕΠΑΘΑ θα σου φανούν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες. Αν είσαι άσχετος με το ζήτημα , θα μάθεις εδώ , το τι τραβάει στην Ελλάδα , όποιος υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον και γίνει ανάπηρος. ΑΡΘΡΟ 32 λοιπόν ενός νέου νόμου. Ξεκινάμε με τον τίτλο του άρθρου (32) που λέει για αντικατάσταση του άρθρου 34Α. Το άρθρο 34α το γνωρίσαμε (οι ανάπηροι ΔΕΠΑΘΑ) μέσα από τον νόμο 5045/2023. Απορεί κανείς λοιπόν γιατί το αντικαθιστούν (οι ίδιοι που το θέσπισαν) μέσα σε μόλις τρία χρόνια. Οι προηγούμενες συνταξιοδοτικές διατάξεις διήρκησαν για πάρα πολλές δεκαετίες. Το αυθεντικό άρθρο 34 του πδ169/2007 έχει ανυπολόγιστη ιστορική διάρκεια. Το γεννόσημο 34α μόνο τρία χρόνια. Μπορείς λοιπόν να εμπιστευτείς ξανά τους ίδιους για ακριβώς το ίδιο πράγμα; Ασφαλώς όχι. Σου το υπογράφω πως πάλι θα το αλλάξουνε και μάλιστα βιαστηκά. Μη σου πώ πως αυτό σκέφτονται να σου κάνουν τώρα. Θα έχεις σίγορα ακούσει για τον νόμο Γιώργου Κατρούγκαλου (4387/2016). Ο Γιώργος Κατρούγκαλος αποσυμφόρησε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ). Πήγε τους συνταξιούχους του δημοσίου στον ΕΦΚΑ. Στο ΓΛΚ έμειναν πάρα πολύ λίγοι συνταξιούχοι. Ανερμήνευτο όμως παραμένει το γεγονός ότι : Όταν το ΓΛΚ εξυπηρετούσε το σύνολο των συνταξιούχων , οι αυξήσεις στις συντάξεις δίνονταν ταυτόχρονα με τις αυξήσεις των μισθών. Τώρα που το ΓΛΚ έχει λίγους συνταξιούχος , οι αυξήσεις στις συντάξεις δεν έχουν χρονοδιάγραμμα. Αυτή τη στιγμή (Ιούνιος 2026) οφείλονται επί μήνες και χρόνια , αυξήσεις και αναπροσαρμογές που εκκινούν από το 2017!! Σε αρκετούς θα τα δώσει ο Αγιος Πέτρος. Πάμε τώρα στο γενόσημο άρθρο 34α (πδ 169/2007). Αφού οι συνταξιούχοι ανάπηροι ΔΕΠΑΘΑ παρέμειναν στο ΓΛΚ δηλαδή δεν άλλαξε κάτι , ποιός ο λόγος να μην εξακολουθήσει να ισχύει το αυθεντικό άρθρο 34 (πδ 169/2007); Η απορία / περιέργεια / μυστήριο λύθηκε αγαπητέ αναγνώστη , το επόμενο πρωινό. Άκου λοιπόν. Το 2011 το ΓΛΚ μου υπολόγισε την σύνταξη. Πληρώθηκα λοιπόν βάση των εισφορών που κατέβαλλα δηλαδή 2/3 Πλοίαρχος. Στις 31-12-2016 κοιμήθηκα ως 2/3 Πλοίαρχος και το πρωί 01/01/2017 ξύπνησα Υποπλοίαρχος. Με απλά λόγια , το ΓΛΚ αφού με άφησε κάποια χρόνια (2011-2016) να χαρώ την συνταξή μου ως 2/3 Πλοίαρχος (με βάση με των εισφορών μου πλήρωμή) , ξαφνικά με πήγε Υποπλοίαρχο. Διαμαρτυρήθηκα και το ΓΛΚ μου είπε οτι φταιει το άρθρο 34α , μου είπε επίσης να μην τους ξαναενοχλήσω και υπάρχουν και τα δικαστήρια. Εμφατικά μου τόνισε το ΓΛΚ ότι τέρμα από εδώ και στο εξής. Δεν θα παίρνεις σύνταξη λόγο πληρωμής (εισφορές) αλλά βάση προαγωγής (γαλόνια). Μα εγώ του λεω δεν έχω γαλόνια , δεν υπηρετώ καπού , πως θα επικαλούμε διοικητικό βαθμό. Όποιος με ακούσει να λεω οτι είμαι Υποπλοίαρχος και με ρωτήσει (δικαίως) που υπηρετώ , τι θα του απαντήσω. Ότι έτσι μου είπατε να λέω; Αυτό έκανε λοιπόν το δύκτιο των αναπήρων στο οποίο δύκτιο ανήκω και εγώ. Πήγαμε στο δικαστήριο (Ελεγκτικό Συνέδριο) και η συζήτηση πραγματοποιήθκε στις 15 / 05 / 2026. Το δημόσιο ως διάδικος δεσμεύεται από το παρόν δικαστήριο. Μετά το δικαστήριο οι διάδικοι αποχωρήσαμε για τις υποχρεώσεις μας. Τώρα λοιπόν , 15 μέρες μετά την συζήτηση , το δημόσιο φέρνει σχέδιο νόμου με το αντικείμενο της δίκης που έγινε πριν 15 μέρες. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω από Κράτος Δικαίου ας μας γράψει στα σχόλια. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και ευχαριστώ την ομάδα διαβούλευσεις που δεν λογοκρίνει τα σχολιά μου.