Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 15-23)Σχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ | 5 Ιουνίου 2026, 05:48




Κύριε Υπουργέ & και κύριοι υφυπουργοί, Θα επιχειρήσω να παραμείνω όσο πιό ψύχραιμος γίνεται εάν και φανερά εκνευρισμένος γράφοντας τα δικά μου σχόλια μετά την κατάθεση προς συζήτηση του νομοσχεδίου. Εργάζομαι σε κάποια μεγάλη εταιρία και είμαι υπεύθυνος του στόλου αυτοκινήτων. Πριν από 2 μήνες παραγγείλαμε κάποια οχήματα κατηγορίας υβριδικά plug-in για υπαλλήλους τα οποία θα παραλάβουμε εντός των μηνών Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου. Όταν πριν 2 μήνες κάναμε την παραγγελία από 2 εταιρείες leasing ήταν σε ισχύ ο φορολογικός νόμος της κυβέρνησης όπου ανέφερε 'ξεκάθαρα' ότι οι υπάλληλοι που θα έπαιρναν εταιρικά οχήματα κατηγορίας full ηλεκτρικών η hybrid plug-in 'ΔΕΝ' θα πλήρωναν φόρο. Και με αυτό το κριτήριο, υπήρξε και η απόφαση η εταιρεία πριν από 2 μήνες να προχωρήσει σε υπογραφές και παραγγελίες με τις εταιρείες που μισθώνουν οχήματα. Και αναρρωτιέμαι ειλικρινά : Σας φαίνεται δίκαιο αυτό που πάτε να περάσετε τώρα? Καταννοείτε έστω και λίγο τον έντονο θυμό και το αίσθημα της κατάφωρης αδικίας που θα νιώσουν οι άνθρωποι εάν τελικά ψηφίσετε αυτό το πράγμα ? Φανείτε μία φορά έντιμοι απέναντι στους Έλληνες πολίτες και δώστε μία περίοδο μεταγενέστερης εφαρμογής αυτού του νομοσχεδίου με την απλή λογική ότι παραγγέλθηκαν τα οχήματα σε 'προγενέστερο χρόνο' και τώρα οι εταιρείες leasing δεν αποδέχονται ακύρωση των παραγγελιών αυτών. Σας παρακαλώ - Σκεφτείτε για λίγο εάν είσασταν στην θέση αυτών των πολιτών πως θα νιώθατε τώρα μετά την ανάρτηση αυτού του νομοσχεδίου - Θα είσασταν πολύ θυμωμένοι και εκτός εαυτού, όπως ακριβώς το βλέπω εγώ τώρα όταν εδώ και 3 μέρες έρχονται οι συνάδελφοι μου στο γραφείο μου για να μου μεταφέρουν ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό η κυβέρνηση και είμαστε εξοργισμένοι. Ναι, κατανοώ ότι το Υπουργείο Οικονομικών έχει δικαίωμα να καταθέτει νομοσχέδια και να κάνει αλλαγές. Όμως όχι έτσι, με την λογική του αποφασίζω και διατάζω με τωρινή εφαρμογή. Καταγράψτε στο νομοσχέδιο την εφαρμογή του σε μελοντική ημερομηνία (πχ από Σεπτέμβριο η Οκτώβριο) έτσι ώστε και οι πολίτες να γνωρίζουν από πριν τι αλλάζει και οι εταιρείες να δίνουν παραγγελίες πλέον μόνο για full ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σας προτρέπω - Μην κάνετε το λάθος της εφαρμογής του εδώ και τώρα - Θα είναι τραγικά ανήθικο αυτό από την πλευρά της κυβέρνησης - Φερθείτε δίκαια στους πολίτες της χώρας μας. Ελπίζω να μην έχουμε κάποια κακή έκπληξη τελικά και να λάβετε υπόψιν σας αυτά που προανέφερα...