Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ( Άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | 6 Ιουνίου 2026, 22:12




κύριε Υπουργέ, Η νέα έκτακτη ρύθμιση οφειλών 72 δόσεων προς τα Δημόσια και Ασφαλιστικά Ταμεία με αυτό το μοντέλο που είναι δομημένη, θεωρώ πως δεν μπορεί να έχει μεγάλη απήχηση αλλά και εισπραξιμότητα γιατί έχει αρκετά προβλήματα.. 1ον. Θεωρώ πως οι 72 δόσεις μπορεί να είναι και λίγες πλέον, εάν αναλογιστεί το επιτελείο σας και εσείς προσωπικά από ποιες χρονιές και έπειτα, άρχισαν να σωρεύονται χρέη από τις επιχειρήσεις (Μνημόνια, Covid, ενεργειακός πόλεμος). Προτείνω λοιπόν η νέα ρύθμιση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 96 δόσεων. 2ον. Θεωρώ πραγματικά πως η νέα ρύθμιση που θα έρθει, θα αφορά χρέη που δημιουργήθηκαν έως 32/12/23 Πραγματικά, θα ήθελα το επιτελείο σας και εσείς προσωπικά, να εξετάσετε το ενδεχόμενο η νέα ρύθμιση να έχει εφαρμογή έως και την ημερομηνία υπαγωγής του κάθε ενδιαφερόμενου, γιατί θα δημιουργηθεί μια “ΒΑΒΕΛ” ρυθμίσεων και τρεχουσών φορολογικών, ασφαλιστικών υποχρεώσεων που θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια των ρυθμίσεων και την αναβίωση όλων των προσαυξήσεων από την αρχή. 3ον. Θεωρώ πως πρέπει να διευκολυνθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι για την ρύθμιση, από την άποψη πως εάν έχουν ενεργή πάγια ρύθμιση, να μπορέσουν να μεταπηδήσουν στην νέα ευνοϊκή ρύθμιση εάν το επιθυμούν και όχι να αποκλείονται γιατί απλά κάποιοι προσπαθούσαν να είναι φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμεροι καθώς θα έπρεπε να συνεχίσουν να μπορούν να μετέχουν σε διαγωνισμούς ή ακόμα ακόμα και να μην δεχτούν αναγκαστικά μέτρα είσπραξης. Παρακαλώ θερμά κύριε Υπουργέ, να εξετάσετε όλα αυτά που σας προτείνω, γιατί είναι υπαρκτά ζητήματα και σας τα γράφει ένας αιρετός και στον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης μου, αλλά και στο Επιμελητήριο και αυτά είναι θέματα που τα εντοπίζουμε κάθε μέρα, εδώ και πάρα πολύ καιρό! Με εκτίμηση