• Σχόλιο του χρήστη 'Απόστολος' | 7 Ιουνίου 2026, 10:20

    Από το 2017 (μισθολόγιο Γαβρόγλου) οι κρατήσεις και η σύνταξη των μελών ΔΕΠ των ΑΕΙ υπολογίζεται στο σύνολο των αποδοχών. Από το 2022, με διευκρινιστική εγκύκλιο του ΓΛΚ έτσι υπολογίζεται και το εφάπαξ. Γιατί να χειροτερέψουν τα πράγματα; Θα επιστραφούν οι εισφορές;