• Σχόλιο του χρήστη 'Ρούλα Βρεττάκου' | 8 Ιουνίου 2026, 08:40

    Η κατάργηση της φοροαπαλλαγής για τα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα είναι το απόλυτο λάθος εάν πάτε να το κάνετε με την λογική του άμεσα εφαρμόσιμου νομοσχεδίου. Ένας εκ των κύριων λόγων είναι το γεγονός ότι υπάρχουν οχήματα που έχουν παραγγελθεί από τις διάφορες εταιρείες προς τις εταιρείες leasing και θα παραδοθούν τους επόμενους μήνες στους εργαζόμενους. Δεν είναι δυνατόν να μην καταγράφει ο νόμος μία μελλοντική ημερομηνία που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται αυτός (πχ 1/10/2026, η 1/1/2027) για να καλύψει αυτούς που τα έχουν ήδη παραγγείλει από το προηγούμενο καθεστώς με την φοροαπαλαγή και τα αναμένουν. Εάν δεν καταγραφεί μία συγκεκριμένη μελλοντική έναρξη του νομοσχεδίου, θα δημιουργήσετε έναν νόμο έκτρωμα που δεν θα τον σέβονται οι πολίτες. Πρώτα ορίζετε μελλοντική συγκεκριμένη ημερομηνία εφαρμογής του και κατόπιν να κάνετε απαιτητό από τις εταιρείες από εκεί και έπειτα να κάνουν παραγγελίες μόνο για ηλεκτρικά οχήματα. Δεν είναι δυνατόν να μην λάβετε υπόψιν σας το άνωθεν. Ελπίζω να φανείτε τίμιοι και σωστοί απέναντι στους Έλληνες πολίτες, όπως απαιτείτε και οι πολίτες να είναι τίμιοι και σωστοί πέναντι στο Ελληνικό κράτος.