• Σχόλιο του χρήστη 'marinos' | 8 Ιουνίου 2026, 10:06

    Άρθρο 68. Το 'έργο που έχουν να φέρουν εις πέρας, οι ελάχιστοι υπάλληλοι που εργάζονται στην Επιτροπή Ελέγχου και Εποπτείας παιγνίων είναι τεράστιο. Η ΕΕΕΠ διαθέτει Σώμα ελεγκτών παιγνίων, το οποίο έχει επιφορτιστεί τον Έλεγχο και την Ρύθμιση της αγοράς των παιγνίων σε όλη την χώρα. Με ελέγχους 365 μέρες τον χρόνο, σε όλη την επικράτεια προσπαθεί να ελέγξει 3500 καταστήματα της allwin-πρώην ΟΠΑΠ, που μπορείς να βρεις και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας. Επίσης προσπαθεί να παρακολουθήσει αυτό το τέρας του διαδικτύου και όταν λέω τέρας το εννοώ, μιλάμε για απίστευτα μεγάλο όγκο έργου. Τα κέρδη δε που αποκομίζει το κράτος από αυτούς τους ελέγχους είναι αρκούντως ικανοποιητικά. Και πέρα από όλο αυτό τους προστίθεται η "δυνατότητα" ανακριτικής ιδιότητας. Δεν γίνεται ούτε λόγος όμως για μία ειδική πρόσθετη αμοιβή. Οι περισσότερες ελεγκτικές υπηρεσίες του δημοσίου έχουν ένα επίδομα η μία ειδική πρόσθετη αμοιβή, η ΕΕΕΠ και το σώμα ελεγκτών που διαθέτει, όχι. Νομίζω ότι από 60 ανθρώπους όλους και όλους που ασκούν αυτό το τεράστιο έργο δεν πρέπει μόνο να ζητάμε αλλά στα πλαίσια ισονομίας με άλλες ελεγκτικές υπηρεσίες που αμείβονται πλουσιοπάροχα πρέπει να προβλεφθεί ειδική πρόσθετη αμοιβή για το σώμα ελεγκτών της ΕΕΕΠ.