• Σχόλιο του χρήστη 'dr' | 11 Ιουνίου 2026, 01:34

    μερικους μηνες πριν θα εξισωνατε τα 50γρ.σε 75 οπως στο εξωτερικο.. τωρα παραμενουν τα παρανομα τελη ταξινομησης στην πιο φτωχη χωρα της ε.ε. με το πιο γερασμενο στολο αυτοκινητων κ ταυτοχρονα να χρεωνομαστε εξτρα ..ειτε σαν leasing ειτε σαν ιχ <>