• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντινος' | 11 Ιουνίου 2026, 19:54

    Κύριε Υπουργέ, η αγορα χρειάζετε μια γενναία Ρύθμιση που να περιλαμβανει ισόποση διαγραφή Κεφαλαίου και προσαυξήσεων όπως ήταν η ρύθμιση του 2015. Το ελεγκτικό συνέδριο είπε ότι το 80% και.. των ληξιπρόθεσμων στην εφορία Θεωρείτε ανεπίδεκτο είσπραξης... αρα αυτή θα θεωρηθει λύση ωστε να εισπράξουν άμεσα χρήματα το κράτος.. Δεν μπορεί να ζητάτε χρήματα να πληρώσει ο φορολογούνενος με υπέρογκος τόκους και κεφαλαιο, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της Ελλάδας.. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΦΟΡΙΑ... ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΦΜ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΑΑΔΕ..... ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ,ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΥΠΟΘΗΚΕΣ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΛΕΓΧΕΙ.. ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ Ή ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ...