• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστας' | 12 Ιουνίου 2026, 14:58

    Υπουργέ, προτείνετε αλλαγές στην ρύθμιση αυτή οπως κουρεμα προσαυξήσεων, ή σαν δεν θέλετε ενεργοποιείστε ξανα όλες τις ανενεργές ρυθμισεις... στο ταξιςνετ.. η ρύθμιση του 2015.. ισοποση διαγραφή κςφαλαιου και προσαυξήσεων ήταν η μόνη που θα είχε απόδοση στην σημερινή εποχή... Εκτος αν δεν θέλετε.... Οι φορεις.. η αγορα...οι πολιτες τόσον καιρό Φωνάζουν... η σταση αυτή δείχνει οτι ενδιαφέρει να δώσετε λύση.... Οι εκλογές πλησιάζουν... τα 6 ετη αυτα ουσιαστική ρυθμιση.. δεν εχει δοθεί... Τα χρεη σε εφορία και ταμεια θα πάνε πανω απο 200 δισ.. και τα πιο πολλα στα ανεπίδεκτα θέλοντας και μη.... Οι κατασχέσεις δεν τρονάζουν κανένα... Επρεπε να φτάσουνε 2026 για 1600 ευρω ακατασχετο οριο...? Αν ο εξωδικαστικος ειναι η λυση για τα χρεη.. Σημερα δεν θα ειχαμε 114+.. δισ χρεη σε εφορια