• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης Μπέλλος' | 14 Ιουνίου 2026, 11:32

    Διορθώνω το προηγούμενο σχόλιό μου ως εξής. " η ρύθμιση ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ με την ΜΗ πληρωμή 3-4 δόσεων/έτος."