• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωνης Κ' | 15 Ιουνίου 2026, 07:37

    Κ.Υπουργέ, Η διαγραφή 100% των προσαυξησεων για εφαπαξ εξοφληση και η τμηματικη μειωση αναλογα με τον αριθμο των δοσεων πρεπει να εφαρμοστει για το συνολο των οφειλων σε εφορια. Εδω και2 ετη οι φορειςο απλοι πολιτες που στηριξαν και στηριζουν την παραταξη σας, το ζητουν... Χωρις αυτο το απλο μετρο η ρυθμιση δεν θα Εχει τα αναλογα αποτελεσματα... Δωστε κινητρα στους πολιτες και στις Επιχειρησεις που θελουν αλλα δυσκοκευονται να Γινουν φορολογικα και ασφαλιστικα Ενημεροι.