Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Παρεμβάσεις στο νομοθετικό πλαίσιο της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών, στον Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και...»Άρθρο 6 Χρόνος και τόπος διεξαγωγής των εξετάσεων – Στάδια του διαγωνισμού – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 19 ν. 4871/2021Σχόλιο του χρήστη Ευστάθιος | 25 Απριλίου 2025, 11:34
Συγγνώμη που θα το πω, αλλά όσοι σχολιάζετε μετά μανίας για το κατώτατο όριο ηλικίας του διαγωνισμού και υποτιμάτε διαρκώς τους νεότερους υποψηφίους (δεν έχουν γνώσεις και εμπειρία κλπ.) κάτω από διάταξη άσχετη με το ζήτημα των ηλικιακών ορίων του διαγωνισμού της εσδι, αφενός έχετε θέμα εστίασης στο τιθέμενο με τη συγκεκριμένη διάταξη ζήτημα και αφετέρου όλο αυτό το μένος σας απέναντι τους έχει καταντήσει πιο γραφικό και από τα σοκάκια των κυκλαδίτικων νησιών... Με τη λογική του παραλόγου που σας διακατέχει, όσοι δεν θέλουμε να εφαρμοστεί από φέτος η διάταξη του άρθρου 6 του παρόντος να σχολιάσουμε και κάτω από το άρθρο 34 του παρόντος για τα κωλύματα εντοπιοτητας των εν ενεργεία δικαστών που υπηρετούν στην περιφέρεια μήπως και κάνουμε περισσότερο ντόρο και "ακουστούμε" έτσι περισσότερο! Δεν προτείνω κάτι τέτοιο φυσικά στα σοβαρά, θέλω απλώς απλώς να επισημάνω το πόσο άστοχο είναι να σχολιάζουν κάποιοι άλλα αντί άλλων... Κάποιος πιο κακοπροαιρετος από εμένα θα έλεγε ότι το κάνετε επίτηδες για να "καπελωσετε" τα σχόλια που αφορούν στη νέα μορφή της γραπτής εξέτασης που είναι και το ζητούμενο. Τέλος πάντων... Αιτούμαι κι εγώ την έναρξη της ισχύος της συγκεκριμένης διάταξης από τον επόμενο ή το μεθεπόμενο διαγωνισμό για όλους τους λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί από τους προηγούμενους σχολιαστές. Και σε κάθε περίπτωση, να αναδιατυπωθει η διάταξη ώστε να είναι απολύτως σαφής η νέα μορφή της εξέτασης και το τι ακριβώς θα ζητηθεί από τους υποψηφίους (ένα ή περισσότερα δικόγραφα, να απαντηθούν ερωτήματα ή κάτι άλλο). Είναι βασικό και αυτό, πέραν της έναρξης της ισχύος, προκειμένου να διασφαλιστεί η επί ίσοις όροις συμμετοχή των υποψηφίων στο διαγωνισμό δεδομένου ότι δεν διαθέτουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα σε κάποιο φροντιστήριο. Είναι άδικο να αισθάνονται αυτοί οι υποψήφιοι ότι "πάνε ξυπόλητοι στα αγκάθια" και ότι οι συνυποψηφιοι τους που θα παρακολουθήσουν εκ νέου φροντιστηριακα μαθήματα διαθέτουν ισχυρό προβάδισμα λόγω αυτού. Παρακαλώ να τα λάβετε υπόψιν αυτά και να συνυπολογισετε και τον ανθρώπινο παράγοντα.