Υπουργείο Τουρισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στα σημεία λοιπόν τα επίκαιρα: Λόγοι μη στήριξης του Νομοσχεδίου: Τι θεωρείτε " εκσυγχρονισμό" του τουριστικού προιόντος όταν ολόκληρη η χώρα μας είναι ένα ανοιχτό μνημείο Ιστορίας,πολιτιστικής παράδοσης υλικής και άυλης. Από αυτό θα οφείλατε να αντιληφθείτε ότι ο Τουρισμός δεν είναι οικόπεδο με θέα βουνό, θέα θάλασσα, θέα κήπο ή πισίνα αλλά είναιζωντανός οργανισμός συνηφασμένος με τον Πολιτισμό μιας χώρας και τι χώρας με πόσες χιλιάδες χρόνια ύπαρξης γλωσσολογικής, αρχιτεκτονικής, οικιστικής, οινολογικής και ιστορικής. Οπότε προκαλείτε σύγχηση στο τουριστικό προιόν αφού το αποκόπτετε από τα " ζωντανά" μέλη του καθιστώντας το ένα νεκρό οργανισμό που εξυπηρετεί κατά μεμονωμένες περιπτώσεις αποαπασματικά και αποκομμένα τις μονοκόματες " απαιτήσεις- τάσεις" μιας αγοράς που δεν σέβεται τον ίδιο της τον επισκέπτη και τον αντιμετωπίζει ως πελάτη της 1 ώρας και μιλάμε για τους τουρ οπερέιτορ. Τι εννοείτε διαφοροποίηση και εξειδίκευση όταν οι ξεναγοί φοιτούν σε σχολές ανά όλη την Ελλάδα και προετοιμάζονται για ευρεία και ποικίλα πεδία που καλύπτουν θεματικές όπως αρχαιολογία κλασσική, βυζαντινή και ύστερη, ιστορία αρχαία,μεσαιωνικοί χρόνοι, σύγχρονη, ιστορία τέχνης, γεωλογία, γεωγραφία με έμφαση και σε τοπικά προιόντα πέρα από τη χλωρίδα και πανίδα, με επισκέψεις σε διάφορα ελαιοτριβεία και οινοποιεία του τόπου κατά τις εκπαιδευτικές εκδρομές του τόπου καθώς και περιπατητικές σε φαράγγια και άλλα φυσικού κάλλους μέρη με μνημεία λαικής τέχνης και παράδοσης. Οπότε είναι πλήρως καταρτισμενοι και χάρις των εκπαιδευτικών διαδρομών εκπαιδευμένοι.Γιατί ζητήθηκε ποτέ από κάποιο γραφείο περιπατητική σε φυσικιύ κάλλους μέρη με ιστορικά πολιτιστικά και θρησκευτικά μνηνεία και είπε όχι? Ή μήπως θεωρείτε ότι οι ξεναγοί είναι 2 ταχυτήτων ή εντός χώρων εσωτερικών λές και αναφερέστε σε φυτά εσωτερικού χώρου και τα εκτός? Ποιός σας είπε ότι είμαστε σε έλλειψη την στιγμή που επίμονα από το 2011 γίνονταν εκκλήσεις για άνοιγμα των σχολών ξεναγών και υπήρχε άκρα του τάφου σιωπή από πλευράς σας γιατί άνοιξαν μετά κόπων και βασάνων το 2019 για να ξανακλείσουν φέτος η σχολή της Κέρκυρας και της Κρήτης. Οπότε την έλλειψη εσείς την δημιουργήσατε με την επιτηδευμένη σας αδράνεια και απραξία. Πώς θεωρείτε ότι οι ξεναγοί που έχουν κάνει οινογευσία και επισκέψεις εκπαιδευτικές σε παραδοσιακά μέρη με αναγνωρισμένα προιόντα όπως οινοποιεία , ελαιοτριβεϊα, τυροκομεία δεν μπορούν οι ίδιοι να κάνουν οινογευσία και εφοσον έχουν διδαχθεί και αρχιτεκτονική στη ν Ιστορία Τέχνης δεν μποροϋν να κάνουν street art αν είναι δυνατόν δηλαδή να κάνουν αναφορές σε γκράφιτυ που είναι καταρτισμένοι και που εντάσσονται στο πολιτικό κοινωνικό πλαίσιο που ζούνε και μπορεί να γίνει από κάποιους που δηλώνουν χομπίστες και είναι άσχετοι? Φοβερός επαγγελματισμός. Πραγματικά αυτοί που τα λένε είναι άσχετοι με το επάγγελμα μας καιμε ότι προβάλλεται πολιτισμικά στην χώρα.Επίσης κοστοβόρο είναι το να πληρώνονται πολλά άτομα για να επιμεριστουν μια εργασία που καλύπτεται από έναν επαγγελματία ξεναγό. Το επάγγελμα του ξεναγού δεν διχοτομείται, δεν είναι οικόπεδο για να μοιραστεί στους ενδιαφέρόμενους της αρπαχτής και της εύκολης εκδρομούλας που δηλώνουν χομπίστες, απαιτεί συνέχεια, εντρύφηση σε σπουδές και συνέπεια σε αυτές. Άλλο ο συνοδός και άλλο ο ξεναγός δεν συνδέονται ούτε είναι ταυτόσημες έννοιες. Και οι ξεναγοί δεν είναι της " γυάλας" μετά από τόσεσ πτυχιακές σε 4 διαφορετικά πεδία θεματικά και διαδρομικές για να περιοριστεί σε μουσεία ή εσώκλειστους χώρους αλλιώς θα γινόταν γραφιάς και όχι ξεναγός γιατί διαπιστώνω σύγχηση του ορισμού του επαγγέλματος οπότε πρεσβεύει την ζώρα του και τον πολιτισμό του πηγαίνοντας σε πολλά μέρη αναδεικνύοντας την χώρα του από όλες τις πλευρές, φυσικού κάλλους, πολιτιστικής κληρονομίας, περιβαλλοντικής ανάδειξης περιοχές νατουρα, καλντέρα Σαντορίνης, μεσαιωνικά κάστρα, θρησκευτικά μνημεία, μουσεία, αρχαιολογικιύς χώρους, λαικής παράδοσης και τέχνης, μοντέρνας τέχνης.Πολιτιστική κληρονομιά υλική και άυλη οπότε δεν μπορεί να περιοριστεί όύτε ο ρόλος του και η εκπαίδευση και κατάρτιση του συνάδουν με το να κλειστεί σε 4 τοίχους. Οπότε το μοντέλο που προωθείτε είναι κοστοβόρο γιατί θα χρειάζονται περισσότερα άτομα να καλύψουν "θέσεις" άρα και επιπλέον αμοιβές σε ένα επάγγελμα που τα καλύπτει όλα όπως ο ξεναγός, ελλειπές γιατί αναμειγνύονται μη καταρτισμένα άτομα σε ένα ευαίσθητο πολιτισμικά πεδίο που δεν ωνωρίζουμε τι συμφέροντα θα εξυπηρετοϋν και ποιάς ιστορικης αλλοίωσης και αρκετά άλλα αρνητικά.