Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Χρήστος Κοντογιώργης | 9 Ιανουαρίου 2025, 01:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πλαίσιο της Δημόσιας Διαβούλευσης του νέου ΚΟΚ θα πρότεινα να ληφθεί υπόψιν και μια ακόμη παράμετρος η οποία δυστυχώς πολύ λίγο συζητιέται. Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα, σε όλες σχεδόν τις πόλεις της Ελλάδας με την κίνηση των δικύκλών - μηχανών (μικρού και μεγάλου κυβισμού) σε πεζόδρομους και πεζοδρόμια αλλά και η στάθμευση τους σε διάφορα σημεία - συχνά και σε διαβάσεις πεζών. Η κίνηση των πεζών είναι πλέον επικίνδυνη σε πεζούς και πεζοδρόμια καθώς οι μηχανές κινούνται σε αρκετές περιπτώσεις με σημαντική ταχύτητα και συχνά παρατηρούνται ατυχήματα. Εύχομαι να μη χρειαστεί να θρηνήσουμε θύματα (όπως παιδιά που παίζουν σε πεζόδρομους ή ΑΜΕΑ ή ηλικιωμένους) για να καταλάβουμε τη σοβαρότητα του προβλήματος. Είναι απαραίτητο να γίνουν πολύ αυστηρές οι ποινές και για την κίνηση πάνω σε πεζοδρόμια/ πεζόδρομους και η στάθμευση (που είναι απόρροια της αντίστοιχης κίνησης). Ας αποδοθούν τα πεζοδρόμια και οι πεζόδρομοι στους πεζούς! Τα δικαιούνται! Είναι πραγματικά εξαιρετικά περίεργο ότι αρχίζουμε και εξοικειωνόμαστε με αυτό το φαινόμενο (που προφανώς σε όλες τις Ευρωπαϊκές πόλεις είναι αδιανόητο) και γαλουχείται μια νέα γενιά οδηγών μηχανών, θεωρώντας δεδομένο ότι μπορούν και να κινούνται και να παρκάρουν σε πεζόδρόμια/ πεζόδρομους. Οι αυστηρές ποινές (όχι μόνο χρηματικές αλλα κυρίως διοικητικές) είναι αναγκαίες για επανα-εκπαιδεθούν οι οδηγοί δικύκλων που υποπίπτουν σε αντίστοιχο σφάλμα.