Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Π.Δ | 9 Ιανουαρίου 2025, 20:40
	| 
				Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΑΡΑΠΛΕΎΩΣ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ. Ενώ υπάρχουν οι οδηγίες (όχι νόμος) ΔΜΕΟ για να τηρούνται κάποιες ελάχιστες αποστάσεις , αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται ούτε τηρείται . Δυστυχώς έχουμε συνεχώς πάρα πολλά ατυχήματα πάνω σε σταθερά εμπόδια ( στύλους, πινακίδες , δένδρα, μπάρες , τοιχία , πυλώνες κλπ) . Πρέπει η τήρηση των ελάχιστων αποστάσεων ασφαλείας των σταθερών εμποδίων παραπλεύρως των οδών να γίνει νόμος και να εφαρμοστεί (κυρίως στο Επαρχιακό οδικό δίκτυο) , άμεσα.