Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη ΠΔ | 9 Ιανουαρίου 2025, 20:19
	| 
				Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΠΑΡΕΜΒΑΣΗ , ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΧΝ. ΦΑΚΕΛΟ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΝΑ ΕΠΙΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΕΘΕΝ ;; Οταν είναι μαι γενικευμένη κυκλοφοριακή παρέμβαση , ορθώς να αποστέλλεται ο τεχνικός φάκελος από τους Δήμους στις Αποκεντρωμένες. Όταν όμως είναι π.χ μια αίτηση ένός Πολίτη για θέση στάθμευσης ΑμεΑ , ή π.χ μια αναγκαία τοπική μονοδρόμηση κλπ, να εξαιρείται από απόφαση και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.