Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κίσσονας | 11 Ιανουαρίου 2025, 01:09
	| 
				Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Δυστυχώς χάνεται μία ακόμα ευκαιρία για να προσαρμοστεί η Χώρα μας στις υπόλοιπες της Ευρώπης κατά το μέρος που αφορά στην συγχώνευση λωρίδων κυκλοφορίας (δηλ. εκεί που οι 4 γίνονται 3, οι 3 γίνονται 2 κ.ο.κ.), όπου σε όλη την Ευρώπη εκτρέπεται η αριστερότερη («γρήγορη») προς τα δεξιά. Στην Χώρα μας εκτρέπεται η δεξιότερη («αργή») προς τα αριστερά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Λεωφόρος Σχιστού ή η Εθνική Οδός πριν τον Αλμυρό. Μα, θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει ο Νομοθέτης ότι το γρήγορο αυτοκίνητο δύναται να «κόψει» ταχύτητα για να μπει δεξιά, αλλά το αργό φορτηγό δεν μπορεί να επιταχύνει (ιδιαίτερα στην ανηφόρα) για να μπει αριστερά.