Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Σωτηρίου | 13 Ιανουαρίου 2025, 08:38
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΟΚ και ασφάλεια … 1. Οι δρόμοι έχουν αρχαίες διαγραμμίσεις. Δυσφήμιση και επικίνδυνες τακτικές. Να φρεσκάρονται κάθε 6 μήνες 2. Αντίθετα με την ΕΕ προτεραιότητα έχουν οι εισερχόμενοι στους κυκλικούς κόμβους. Αποτέλεσμα πολλοί ,μάλλον δήμαρχοι, βάζουν ΣΤΟΠ. Γελοιότητα και παραλογισμός. Να βαφθούν επί του οδοστρώματος ανάποδα τρίγωνα για παραχώρησης προτεραιότητας στους επί του κυκλικού κόμβου, όπως στην ΕΕ 3. Να βαφθούν τα ΣΤΟΠ επί του οδοστρώματος και ευθεία γραμμή ως σημείο ακινητοποίησης. Ξεκινάμε με πρώτη ταχύτητα. Να γίνει μεγάλη καμπάνια ευαισθητοποίησης και επιβολής του Νόμου. Να αφαιρούνται τα διπλώματα στους παραβάτες επαγγελματίες κατά προτεραιότητα και σε όλους 4. Πιάτσες ΤΑΧΙ σε κάθε σταθμό Μετρό (επιβλήθηκε στο σταθμό Εθνική Άμυνα, δεν υπάρχει στο σταθμό Χολαργός) 5. Παραλογισμός η μη ύπαρξη πιάτσας ΤΑΧΙ εντός του σταθμού λεωφορείων Νομισματοκοπείο, ενώ αφήνεται ανεξέλεγκτη στάθμευση ιδιωτικών αυτοκίνητων. Η πιάτσα ΤΑΧΙ επιβάλλεται αυθαιρέτως απέναντι επί του λεωφορειόδρομου, έξω από το σουπερμάρκετ ΑΒ. Φωνάζουμε από την έναρξη λειτουργίας του σταθμού 6. Η σήμανση σε πολλούς δρόμους είναι παράλογη, απαρχαιωμένη, χωρίς συντήρηση, βανδαλισμένη και αφημένη στη φθορά του χρόνου, Τα όρια ταχύτητος στον παράδρομο της Αττικής Οδού προς Μαρκόπουλο είναι εκείνη από την εποχή των έργων του 2004 (;) και παραβιάζεται συστηματικά από ΟΛΟΥΣ. Οι αρμόδιοι προφανώς δε ξέρουν που βρίσκεται και ποτέ δεν περνούν από εκεί φαίνεται. 7. Χιλιάδες παράνομες πινακίδες στους δρόμους παρά τα όσα λένε οι Νόμοι. Η αφισορύπανση μάστιγα, χωρίς συνέπειες για τους βανδάλους 8. Να επιβληθεί ελεγχόμενη στάθμευση σε όλη την Ελλάδα, με χαμηλό τίμημα 0,5 €/ώρα, διαφορετική διάρκεια ανάλογα με τι ανάγκες και αυστηρή επιτήρηση 9. Να αυξηθούν τα λελογισμένα τα όρια ταχύτητος στην Αττική Οδό και τον Περιφερειακό, με αυστηρή επιτήρηση. Τρέχουν σαν παλαβοί χωρίς συνέπειες 10. Κάμαρες ελέγχου της ταχύτητας ΠΑΝΤΟΥ 11. Φωτεινά μεγάλα σήματα ορίων ταχύτητας εντός των μεγάλου μήκους σηράγγων, μεγάφωνα αναγγελιών, και φωτεινές επιγραφές με αναγκαία μηνύματα. Υπάρχουν σε εκείνες προς βορρά, αλλά μικρού μεγέθους και όχι στις άλλες! 12. 12. Τα φρεάτια στους δρόμους είναι απαράδεκτα. Κακοτεχνίες και προφανώς μίζες στους αρμοδίους