Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Αντωνης Ζαμπέτας | 13 Ιανουαρίου 2025, 12:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«Το αυτοκινούμενο είναι Ι.Χ. όχημα όπως προκύπτει από την υπ΄αριθ. 29949/1841 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ τΒ 21/12-9-2009) προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2007/46 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όπου τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα εντάσσονται στην κατηγορία Μ, είναι δηλαδή αυτοκίνητα όπως όλα τα υπόλοιπα επιβατηγά οχήματα, και έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις με αυτά. Επιτέλους γινεται διαχωρισμός του αυτοκινούμενου τροχοσπίτου με το ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο για να αποφευχθούν στο μέλλον λανθασμένες ερμηνείες οπως γινεται μέχρι σήμερα. Αλλά εφόσον το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο έχει τα ίδα δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις με τα ΙΧ θα έπρεπε να εχει το ίδιο δικαίωμα στάθμευσης και να μην περιορίζεται στα 6 μέτρα όπως η προβλεψη του νέου ΚΟΚ. Στην χειρότερη θα έπρεπε να οριστούν τα 3500 κιλά όπως και στα ΦΙΧ τα οποία θα συνεχίσουν να σταθμέυουν με βάση τα κιλά τους και όχι τα μέτρα. Για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα συμφωνούμε για την πρόβλεψη των 6 μετρών για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στους ήδη στενούς μας δρόμους.