Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Τσομώκος Ιωάννης | 13 Ιανουαρίου 2025, 13:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πριν αρκετά χρόνια ήμουν επιβάτης σε αυτοκίνητο. Μετά από σύγκρουση σε κολώνα βρέθηκα στο νοσοκομείο με κατάγματα, θρόμβωση που εξελίχτηκε σε πνευμονική εμβολή. Από τότε ταλαιπωρούμαι . Ο οδηγός τιμωρήθηκε με ποινή και πήρε αναστολή. Το αυτοκίνητο δεν ήταν δικό του . Αυτό όμως ήταν το μέσο που προκάλεσε το κακό. Καταλαβαίνω ότι ο ιδιοκτήτης δεν πρέπει να βρεθεί χωρίς μέσο ,ενώ δεν ευθύνεται. Ωστόσο όταν αφαιρείται ή καταστρέφεται ζωή ενός ανθρώπου, το μέσο που προκαλεί το κακό είναι όπλο. Όπως κατάσχεται το όπλο μετά από εγκληματική ενέργεια, πρέπει να κατασχεθεί και το αυτοκίνητο έστω για μικρό χρονικό διάστημα. Ίσως έτσι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ή του δίκυκλου να προσέχει περισσότερο πού θα το δώσει για να σώσει τη ζωή και την υγεία των άλλων ,αλλά και τη δική του.