Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Παντελής Φεϊζίδης | 14 Ιανουαρίου 2025, 08:52
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυκλικοί Κόμβοι. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας για την προτεραιότητα στους κυκλικούς κόμβους, με ότι ισχύει σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη. Στη Ρόδο έχουμε 30 κόμβους και 1 εκατομμύριο τουρίστες κάθε χρόνο. Αναγκάζεται η τροχαία και ο Δήμος να γεμίζουν με πινακίδες ΣΤΟΠ όλους τους δρόμους που εισέρχονται στους κόμβους, ώστε ουσιαστικά να έχει προτεραιότητα όσοι κινούνται στον κόμβο και να μην σκοτώνονται οι τουρίστες. Ο νέος νόμος πρέπει να διορθώνει προβλήματα και όχι μόνο να αυξάνει τα πρόστιμα.