• Σχόλιο του χρήστη 'ANΔΡΕΑΣ Α. ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ' | 14 Ιουνίου 2025, 17:01

    Σε σχέση με αυτό που αναφέρεται ''σε περιπτώσεις σιδηροδρομικού ατυχήματος η έννοια του «επιβάτη» περιλαμβάνει και κάθε πρόσωπο το οποίο βρισκόταν εντός της αμαξοστοιχίας κατά τη στιγμή του σιδηροδρομικού ατυχήματος ως υπάλληλος ή προστηθείς τρίτης εταιρείας με την οποία η σιδηροδρομική επιχείρηση είχε συμβληθεί για την ανάληψη κάθε είδους έργου ή παροχής υπηρεσιών ή για την παραχώρηση χρήσης και λειτουργίας χώρων της αμαξοστοιχίας, όπως ιδίως του κυλικείου-εστιατορίου'', το προσωπικό τρίτης εταιρείας ,που έχει συμβληθεί με την σιδηροδρομική επιχείρηση για την παροχή κάθε είδους έργου, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ,ΠΡΙΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ ,με μέριμνα και ευθύνη της Σιδηροδρομικής Επιχείρησης και της προστηθείσας τρίτης εταιρείας ,σε Σιδηροδρομικούς Κανόνες και Νομοθεσίες,σε Νομοθετικές Διατάξεις Υγείας, Υγιεινής και Ασφάλειας κατά την Εργασία. Για παράδειγμα να οργανώνεται Εκπαίδευση για το προσωπικό της προστηθείσας τρίτης εταιρείας,μεταξύ άλλων,σε Κανονισμό Ηλεκτροκίνησης Σιδηροδρόμων βάσει του ΦΕΚ 1897/τ.Β/2003,σε Ασφάλεια Σιδηροδρομικών Σηράγγων βάσει της Ευρωπαικής Νομοθεσίας Τ.Π.Δ.1303/2014 ''Ασφάλεια Σιδηροδρομικών Σηράγγων του Ευρωπαικού Σιδηροδρομικού Συστήματος'',κ.ο.κ.,μετά και την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της διάταξης του Αρθρου 9 του Ν.4554/2018 ,με τροπολογία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων του Αυγούστου 2019,με την οποία επιχειρήθηκε η γενική νομοθετική ρύθμιση για την κοινή και αλληλέγγυα ευθύνη αναθέτοντος,εργολάβου και υπεργολάβου έναντι των εργαζομένων.