• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων' | 26 Ιουνίου 2025, 03:00

    Παρ. 2 Να προσδιοριστεί ποιος έχει την αρμοδιότητα θέσπισης κατηγοριοποίησης επικινδυνότητας των παραβάσεων του ΓΚΚ. Για λόγους αρχής διάκρισης θα πρέπει να είναι διαφορετικός από το Διαχειριστή Υποδομής (Δ.Υ.) και τις Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις (Σ.Ε.). Παρ. 3 Το «δύναται να επισύρουν μέχρι και ….» είναι ασαφές. Είναι σημαντικό να υπάρχει ένα πιο ξεκάθαρο πλαίσιο ευθυνών και κυρώσεων. Να προσδιοριστεί αν υπάρχει χρονικό όριο αποκλεισμού του προσωπικού από την εκτέλεση κρίσιμων καθηκόντων. Προτείνεται η επανάληψη των εξετάσεων σε τέτοια περίπτωση.