Αρχική Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ, ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ Άρθρο 17 Επιστημονική υποστήριξη Προέδρου Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 30 ν. 3891/2010Σχόλιο του χρήστη Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων | 26 Ιουνίου 2025, 03:27
Με αφορμή τη βελτίωση της λειτουργίας της Ρ.Α.Σ. στο παρόν σχέδιο νόμου θα ήταν σκόπιμο να προβλεφθούν διατάξεις που θα διασφαλίζουν την ανεξαρτησία της Αρχής, ιδίως σε περιπτώσεις όπου ενδέχεται να εμπλέκεται σε υποθέσεις διαιτησίας μεταξύ ΟΣΕ, που επίσης εποπτεύεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, και άλλων εταιρειών. Μέρος Γ΄ - Οργανωτική ενίσχυση ΡΑΣ, ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ΑΕ - Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 30 Ν. 3891 / 2010: να προστεθεί ...."από τις 3 θέσεις μετακλητών συνεργατών του Πρόεδρου της ΡΑΣ, η μία τουλάχιστον θα καλύπτεται από πρόσωπο με αποδεδειγμένη εξειδίκευση (από σχετικό μεταπτυχιακό τίτλο ή / και επαγγελματική εμπειρία), σε θέματα Σιδηροδρομικών Μεταφορών και Σιδηροδρομικής Τεχνικής.