• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος Ι. Ασημακόπουλος' | 1 Οκτωβρίου 2025, 01:00

    Συγχαρητήρια καταρχάς στην κα Στέλλα Μνηματίδου για την ενδελεχή τεκμηρίωσή της. Συμπληρωματικά προσθέτουμε τα εξής: Με βάση το ευρωπαϊκό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο: • Το κόστος αεροναυτιλίας περιλαμβάνει όλες τις δαπάνες που απαιτούνται για την παροχή, λειτουργία, συντήρηση, διαχείριση και διοίκηση των υπηρεσιών αεροναυτιλίας. • Οι χρήστες του εναέριου χώρου (δηλαδή οι αεροπορικές εταιρείες μέσω των χρεώσεων διαδρομής και τερματικών χρεώσεων) είναι εκείνοι που καλύπτουν αυτό το κόστος, όχι οι Έλληνες φορολογούμενοι. • Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), ως πάροχος υπηρεσιών αεροναυτιλίας, έχει υποχρέωση –και όχι διακριτική ευχέρεια– να συνυπολογίζει στις δαπάνες όλες τις κατηγορίες προσωπικού που εμπλέκονται στην παροχή αυτών των υπηρεσιών: • προσωπικό συντήρησης, • προσωπικό εκμετάλλευσης και λειτουργίας, • προσωπικό διαχείρισης και διοίκησης. Κατά συνέπεια, οι υπάλληλοι αυτοί θεωρούνται συμμετέχοντες στο κόστος αεροναυτιλίας και, με βάση την ισχύουσα εθνική νομοθεσία, δικαιούνται το ποσό που αντιστοιχεί στον κλάδο τους από τα έσοδα των χρεώσεων αεροναυτιλίας. Τέλος συγχαίρουμε θερμώς τον Υπουργό για τη χρηματοδότηση του ταμείου ΤΕΑ-ΥΠΑ. Παύλος Ι. Ασημακόπουλος Ηλεκτρονικός ATSEP, M.Sc. Θεολόγος ΕΚΠΑ