• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδόπουλος Νικόλαος' | 1 Οκτωβρίου 2025, 14:58

    αγ) Διεύθυνση Εναέριας Κυκλοφορίας Ελεγχόμενων Περιφερειακών Αερολιμένων: Η σύμπτυξη των τμημάτων Ε.Κ. Θεσσαλονίκης (έδρα)-Σκιάθου, Καβάλας-Αλεξανδρούπολης (έδρα), Μυτιλήνης (έδρα)-Λήμνου, Κέρκυρας (έδρα)-Ιωαννίνων και Σάμου (έδρα)-Χίου) αποτελεί σοβαρότατο και ανυπέρβλητο πρόβλημα στην ομαλή διαχείριση της Ε.Κ. και την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των εν λόγω μονάδων. Το έχει αποδείξει έμπρακτα και εμφατικά η εμπειρία. Σε μονάδες που επί σχεδόν 13 έτη λειτουργούσαν ομαλά και χωρίς κανένα πρόβλημα από πλευράς οργάνωσης/ιεραρχίας, επιχειρείται μια ανορθολογική αλλαγή. Στην αλυσίδα Μονάδα -> Διευθυντής -> Διοίκηση προστίθεται ένας ακόμα κρίκος Μονάδα -> απομακρυσμένος_Τμηματάρχης -> Διευθυντής -> Διοίκηση χωρίς κανέναν απολύτως ουσιαστικό λόγο. Ειδικά σε αεροδρόμια που το ένα είναι παραχωρημένο και το άλλο της ΥΠΑ. Και μάλιστα όταν κάτω από τις μονάδες Ε.Κ. εντάσσεται πλέον και όλο το προσωπικό AFIS αλλά και διοικητικό/οικονομικό στα παραχωρημένα αεροδρόμια. Από τη στιγμή δηλαδή που με τα xv) και xvi) εντάσσεται σε γραφεία των μονάδων Ε.Κ. των παραχωρημένων αεροδρομίων επιπρόσθετο προσωπικό από άλλους κλάδους της ΥΠΑ (πλην αερολιμενικών) θα πρέπει οι μονάδες Ε.Κ. να είναι υποχρεωτικά τουλάχιστον τμήματα. Η σύμπτυξη αυτή είναι τελείως αντίθετη με την έννοια της λιτής διαχείρισης (lean managrement) καθώς θα επιφέρει έξοδα για τις μετακινήσεις των Προϊσταμένων από μονάδα σε μονάδα, επιδείνωση της διοικητικής διεκπεραίωσης κυρίως επιχειρησιακών αλλά και διοικητικών θεμάτων με σοβαρές και καθυστερήσεις στην διεκπεραίωσή τους. Στην Εναέρια Κυκλοφορία δεν μπορεί να λειτουργήσει εξ αποστάσεως Προϊστάμενος. Χρειάζεται καθημερινή διάδραση με φορείς σε τοπικό επίπεδο και άμεση ενασχόληση με τα θέματα.