Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 Αρμοδιότητες προϊσταμένων σε αερολιμένεςΣχόλιο του χρήστη Παπαδόπουλος Νικόλαος | 1 Οκτωβρίου 2025, 14:52
|
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
O συντονισμός είναι ασαφής όσον αφορά στο τι ευθύνες και αρμοδιότητες συνεπάγεται. Πως είναι δυνατόν να συντονίζονται από μια μονάδα άλλες που διοικητικά ανήκουν ιεραρχικά σε διαφορετική δομή. Και πως μπορεί επιτευχθεί στη Σκιάθο ή την Καβάλα όταν ο Προϊστάμενος βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη ή την Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. Τίθεται ζήτημα διοικητικής ορθότητας και αρμονικής επιχειρησιακής λειτουργίας από το γεγονός ότι σε κάποιο παραχωρημένο αερολιμένα θα υπάρχει Προϊστάμενος π.χ. CNS που θα λαμβάνει αποφάσεις -υπαγόμενος μάλιστα σε άλλη Γενική Διεύθυνση και παράλληλα σύμφωνα με το παρόν άρθρο, ο Προϊστάμενος ΕΚ θα λειτουργεί ως συντονιστής του. Θα δημιουργεί σίγουρα μόνιμη πηγή προβλημάτων. Επιπρόσθετα ο Προϊστάμενος Ε.Κ. αναλαμβάνει έργο (συντονισμός άλλων μονάδων) τελείως εκτός αρμοδιοτήτων του και σίγουρα εκτός κανονικού ωραρίου εργασίας, αφού σχεδόν όλοι οι Προϊστάμενοι ΕΚ τα περιφερειακά αεροδρόμια καλύπτουν 24η φυλακή, ειδικά κατά τη θερινή περίοδο. Ο φόρτος εργασίας του Προϊσταμένου που μάλιστα προσφέρει κατ' εξοχήν επιχειρησιακό έργο Ε.Κ. αυξάνει δραματικά, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των πτήσεων λόγω μη τήρησης των ορίων κόπωσης. Να καταργηθεί η διάταξη ή να ερμηνευθεί κατάλληλα λαι λεπτομερώς στο προαναφερθέν πλαίσιο. Αν πρόκειται μόνο για τις έκτακτες ενεργοποιήσεις αυτές μπορεί να τις αναλάβουν τα αυτοτελή γραφεία αερολιμενικών στα παραχωρημένα αεροδρόμια