Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΟΜΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 17 Δομή – Οργανικές μονάδες Υπηρεσίας Πολιτικής ΑεροπορίαςΣχόλιο του χρήστη Ιάκωβος | 2 Οκτωβρίου 2025, 13:18




Εντελώς λάθος στρατηγικής η συγχώνευση δυο διευθύνσεων στην ΥΠΑ με τελείως διαφορετικό έργο και ρόλο (Δ19 - Δ6). Δεν μπορεί το επιχειρησιακό έργο (Δ19) να διαχειρίζεται από μια διεύθυνση (Δ6) που έχει ευθύνη για έργα υποδομών αεροναυτιλίας και αντίστοιχες προμήθειες. Βλέπουμε πως έχουν αναδειχθεί τα 364 σημεία συνολικά καθώς και οι παραβάσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το σχέδιο δράσης όπως ανακοινώθηκε περιλαμβάνει αυτά τα 364 συγκεκριμένα σημεία και εκπονείται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την DG Move και τον EASA. Φανταζόμαστε ότι ήδη είναι και θα είναι επιφορτισμένη η αρμόδια διεύθυνση (Δ6) με το έργο αυτό. Πως είναι δυνατόν να επιφορτιστεί επιπρόσθετα με ένα τεράστιο επιχειρησιακό έργο όλων των περιφερειακών αερολιμένων. Απλά Αδύνατο. Η διατήρηση της Δ19 ως ανεξάρτητης Διεύθυνσης είναι επιβλητική. Επιπλέον η ομαδοποίηση (clustering) μόνο προβλήματα θα προσθέσει και δυσχέρεια στο επιχειρησιακό έργο αλλά και στο προσωπικό. Η διατήρηση των τοπικών Τμημάτων/Γραφείων CNS σε κάθε αερολιμένα στην πρότερη μορφή είναι αναγκαία.