• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΝΩΛΑΙΝΑΣ ΔΗΜ' | 3 Οκτωβρίου 2025, 15:30

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω σε σχέση με το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, η ΜΠΜ να παραμείνει κάτω από τον Δ/ΥΠΑ καθ’ όσον είναι απαίτηση της ΑΠΑ ο accountable manager της ΜΠΜ (Διευθυντής)να έχει πρόσβαση στις οικονομικές απαιτήσεις της Μονάδας, το οποίο επιτυγχάνεται γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα με την απευθείας υπαγωγή της ΜΠΜ στον CEO της εταιρείας δηλαδή τον Δ/ΥΠΑ, ο οποίος διαχειρίζεται με άμεσο τρόπο τα οικονομικά της ΥΠΑ και είναι ο υψηλοτέρα ιστάμενος στην πυραμίδα της υπηρεσίας. Σύμφωνα με την ΑΠΑ η ΜΠΜ είναι μια αεροπορική εταιρεία όπου ο ιδιοκτήτης της είναι η ΥΠΑ και πρέπει να εναρμονίζεται με τον EU/965. Αυτό είναι εξαιρετικά δυσχερές γιατί έχουμε από την μια τις δημοσιονομικές δυσκαμψίες και από την άλλη χρειάζεται η ευελιξία του ιδιωτικού τομέα,που μόνον εξομαλύνεται με την υπαγωγή της διεύθυνσης στο ανώτατο εκτελεστικό επίπεδο Επειδή η ΜΠΜ έχει συνεργασία με Π.Α.(ανταλλαγές πληρωμάτων, εκπαιδεύσεις, μνημόνια συνεργασίας για αλληλοσυμπλήρωση έργου κ.α.) αλλά και διακρατικές συμφωνίες με εξωτερικές Παρόχους Αεροναυτιλίας άλλων Κρατών, για το λόγο αυτό οι αποφάσεις αυτές θα πρέπει να λαμβάνονται στο πιο ανώτατο επίπεδο ευθύνης της ΥΠΑ. Επίσης απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις διαχείρισης και λήψεις αποφάσεων σχετικά με την επάνδρωση -επιλογή χειριστών,εκπαιδευτικων κέντρων, προμήθεια ανταλλακτικών ,θέματα που το CNS δεν μπορεί να υποστηρίξει. Καθώς οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πτητικών Μέσων περιλαμβάνουν τον από αέρα έλεγχο (flight inspection) τόσο των συστημάτων Communication, Navigation, Surveillance (CNS) όσο και των ενόργανων διαδικασιών (flight validation), η τοποθέτηση της Διεύθυνσης απευθείας υπό τον Δ/ΥΠΑ θα ήταν αποδοτικότερη και λειτουργικότερη. Δεν είναι τυχαίο ότι για μεγάλο διάστημα , η ΜΠΜ υπάγεται στόν Δ/ΥΠΑ.