• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΑΒΒΑΣ ΠΕΛΛΟΣ' | 3 Οκτωβρίου 2025, 15:00

    Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΟΜΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 17 Δομή – Οργανικές μονάδες Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. xvi. Σε κάθε παραχωρημένο αερολιμένα λειτουργεί διακριτό γραφείο διοικητικής – οικονομικής υποστήριξης και τεχνικής συντήρησης, που μεριμνά για όλα τα θέματα διοικητικής και οικονομικής υποστήριξης των αντίστοιχων μονάδων αεροναυτιλίας. Η πρόβλεψη για τη λειτουργία ενός ενιαίου γραφείου με αρμοδιότητες τόσο διοικητικής – οικονομικής υποστήριξης όσο και τεχνικής συντήρησης ενδέχεται να δημιουργήσει σύγχυση ως προς τη σαφή κατανομή των ρόλων και των αρμοδιοτήτων. Η τεχνική συντήρηση αποτελεί διακριτό και εξειδικευμένο αντικείμενο, το οποίο απαιτεί διαφορετικές τεχνικές γνώσεις και προσωπικό με συγκεκριμένες ειδικότητες, σε αντίθεση με τις διοικητικές ή οικονομικές λειτουργίες. Προτείνεται η σύσταση διακριτού Γραφείου Τεχνικής Συντήρησης, με αποκλειστικό αντικείμενο την υποστήριξη των συστημάτων και των υποδομών αεροναυτιλίας τόσο στους παραχωρημένους όσο και στους μη παραχωρημένους αερολιμένες. Το γραφείο αυτό θα πρέπει να υπάγεται στη Γενική Διεύθυνση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και να συγκροτείται σε κεντρικό επίπεδο Τμήμα Τεχνικής Συντήρησης Υποδομών Αεροναυτιλίας Αερολιμένων, στο οποίο να υπάγονται τα κατά τόπους αντίστοιχα γραφεία. Η πρόταση αυτή στηρίζεται στην ήδη υφιστάμενη οργανωτική δομή, η οποία, παρά τις ελλείψεις σε εξειδικευμένο προσωπικό και ειδικότητες, έχει αποδείξει την επιχειρησιακή της επάρκεια, διασφαλίζοντας την εύρυθμη και απρόσκοπτη τεχνική υποστήριξη των κρίσιμων υποδομών αεροναυτιλίας, χωρίς να έχουν παρατηρηθεί σοβαρές δυσλειτουργίες.