• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολας Π' | 8 Οκτωβρίου 2025, 14:08

    Στην Γενική Διεύθυνση Υπηρεσιών Επικοινωνιών, Πλοήγησης και Επιτήρησης (Communications, Navigation and Surveillance - CNS) και Συστημάτων Αεροναυτιλίας Από την στιγμή που η Υπηρεσία δημιουργεί Clusters και Ομαδοποιεί Αερολιμένες θα έπρεπε, για να αποδώσει μια τέτοια φιλοσοφία, αντιστοίχως να μετατρέψει τα Μητροπολιτικά Τμήματα σε Διευθύνσεις και να δημιουργήσει επιμέρους Τμήματα και Διακριτά Γραφεία. Η ΥΠΑ είναι Πάροχος Αεροναυτιλίας και η Αεροναυτιλία παρέχετε σε όλους τους Αερολιμένες της χώρας (παραχωρημένους και μή) και από το ΚΕΠΑΘ / ΚΕΠΜΑΚ. Αυτές οι Μονάδες θα έπρεπε να ισχυροποιηθούν να έχουν ανώτερους Προϊσταμένους και καλά ανεπτυγμένη δομή. (και να μην οδηγούμαστε σε μια υδροκέφαλη Αττικοκεντρική Κεντρική Υπηρεσία που εν τέλει θα παράγει Γραφειοκρατία, απομονωμένη από τις πραγματικές συνθήκες εργασίας, τις πραγματικές ανάγκες και προβλήματα για την παροχή του έργου της ΥΠΑ) Εφόσον η Υπηρεσία δεν προχωρήσει σε μια δομή όπως αναφέρεται ανωτέρω, θα πρέπει σε κάθε μητροπολιτικό Αερολιμένα, σε κάθε Τμήμα Υπηρεσιών Επικοινωνιών, Πλοήγησης και Επιτήρησης (CNS), να συσταθούν τουλάχιστον 4 επιμέρους διακριτά Γραφεία. Ιδιαίτερα στο [17.3.βγ.vi.] Τμήμα Υπηρεσιών Επικοινωνιών, Πλοήγησης και Επιτήρησης (CNS) Μακεδονίας, που περιλαμβάνει τους αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Καστοριάς και Κοζάνης (με έδρα τη Θεσσαλονίκη), θα πρέπει να συσταθούν τουλάχιστον 4 επιμέρους Διακριτά Γραφεία, στην βάση ανάπτυξης των αντίστοιχων Τμημάτων στην αντίστοιχη υπηρεσία του ΔΑΑ (η οποία αποτελεί Διεύθυνση και όχι Τμήμα) [17.3.ββ].