Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 24 Οικονομική διαχείριση της Υπηρεσίας Πολιτικής ΑεροπορίαςΣχόλιο του χρήστη Νικολας Π | 8 Οκτωβρίου 2025, 15:02




Φορείς όπως το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή (Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ), ως αρμόδιοι φορείς παροχής υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης, ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.) και λοιποί φορείς, Δεν έχουν δικαίωμα μερίσματος επί των ποσών που αποδίδονται από το Eurocontrol στην ΥΠΑ. Τα χρήματα από το Eurocontrol έρχονται από τις Υπηρεσίες Αεροναυτιλίας (ATS, CNS, AIS, MET) για τις Υπηρεσίες Αεροναυτιλίας (ATS, CNS, AIS, MET και μάλιστα με συγκεκριμένες ποσοστώσεις) και αφορούν επενδύσεις συστημάτων Αεροναυτιλίας και αμοιβές του Προσωπικού ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΣ. Δεν αφορούν ούτε Αεροπορικό έργο, ούτε επιχειρήσεις διάσωσης. Επιτέλους θα πρέπει η ΥΠΑ να εκμεταλλευτεί αυτό το "Δώρο" (να μην μένει αδιάθετο) και να προβεί σε επενδύσεις υπερσύγχρονου εξοπλισμού, ο οποίος θα εξασφαλίσει, μεγαλύτερη ασφάλεια, μεγαλύτερη διεκπεραίωτική ικανότητα αεροπορικής κίνησης και εισροή ακόμα μεγαλύτερων εισερχόμενων ποσών για την χώρα, και να υπάρχει ένας θετικός ατέρμονος κύκλος (αυτό)-χρηματοδότησης που δεν θα επιβαρύνει και τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά θα προσφέρει στο κράτος ανάπτυξη και σοβαρά άμεσα και έμμεσα έσοδα !