• Σχόλιο του χρήστη 'Χ. Βενετόπουλος' | 8 Οκτωβρίου 2025, 21:45

    -Στην παρ. 1α: θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα σε μέλη της ΥΠΑ σύμφωνα με Ευρωπαϊκή οδηγία και σχετικό Ελληνικό νόμο, για πλήρως ανώνυμη καταγγελία εσωτερικά και εξωτερικά του οργανισμού με πλήρως αυτοματοποιημένη και ανώνυμη διαδικασία που θα διασφαλίζει πλήρως τον καταγγέλλων. -Στην παρ. 3αα ii: λόγω των αυξημένων αρμοδιοτήτων που έχουν, οι προϊστάμενοι φυλακής του ΚΕΠΑΘΜ θα φέρουν τον βαθμό του τμηματάρχη και θα λαμβάνουν το αντίστοιχο επίδομα. -Στην παρ. 3αγ xv: να αναφέρει ρητά ότι τα γραφεία αυτά υπάγονται στο εκάστοτε τμήμα εναέριας κυκλοφορίας του αερολιμένα. -Στην παρ. 3αγ xvi: δεν υπάρχει λόγος η τεχνική συντήρηση να είναι κάτω από το τμήμα εναέριας κυκλοφορίας. Το τμήμα Τμήμα Αναφορών Πληρωμάτων και Μηνυμάτων Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας πρέπει να υπάγεται στην Διεύθυνση Εναέριας Κυκλοφορίας του ΔΑΑ, αφού η λειτουργία του είναι συνδεδεμένη με τις υπηρεσίες ελέγχου του αεροδρομίου. Θα πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο οι μεγαλύτερες μονάδες (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο κ.α) να γίνουν διευθύνσεις στα πρότυπα του ΔΑΑ. Η Σκιάθος, Ιωάννινα, Καβάλα, Χίος και η Λήμνος θα πρέπει να είναι ξεχωριστά τμήματα. Δεν γίνεται γεωγραφικά απομακρυσμένες μονάδες να ανήκουν στο ίδιο τμήμα. Στη Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης Αεροναυτιλίας, στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Αεροναυτιλίας και στη Διεύθυνση Συμμόρφωσης, Ασφάλειας και Προστασίας Αεροναυτιλίας (CMS - SQS) πρέπει να καθοριστεί στο ΠΔ που θα ακολουθήσει ότι της διεύθυνσης θα προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΕΕΚ.