• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 9 Οκτωβρίου 2025, 14:47

    Σχετικά με άρθρο 17 με τίτλο «Δομή – Οργανικές μονάδες Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας» θα ήθελα να προτείνω τα εξής: προτείνουμε να ενταχθεί στο Σχέδιο Νόμου, στο άρθρο 17 παράγραφος 3 υποπαράγραφος βγ) στην Διεύθυνση Σχεδιασμού και Διαχείρισης Υπηρεσιών Επικοινωνιών, Πλοήγησης και Επιτήρησης -CNS , η παρακάτω υποπαράγραφος: xv) «Σε κάθε ένα παραχωρημένο Αερολιμένα λειτουργεί διακριτό γραφείο τεχνικής συντήρησης, το οποίο μεριμνά και παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης των αντίστοιχων μονάδων αεροναυτιλίας» Σε αυτό το διακριτό γραφείο προτείνουμε να ενταχθούν όλοι οι υπάρχοντες τεχνικοί κλάδοι και ειδικότητες με τους αντίστοιχους υπαλλήλους όλων των κατηγοριών ( ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ) που ήδη υπηρετούν στα παραχωρημένα αεροδρόμια. ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ: 1. Όλες οι κτιριακές και λοιπές εγκαταστάσεις και τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα της αεροναυτιλίας στα παραχωρημένα αεροδρόμια, λειτουργούν μέχρι σήμερα χωρίς να υπάρχει καμία αδυναμία υποστήριξης, αδιαλείπτως και επί 24ωρης βάσης, ομαλά και με ασφάλεια, επειδή επιτηρούνται και συντηρούνται (προληπτικά και διορθωτικά όποτε απαιτηθεί) από το υπάρχον προσωπικό 2. Εδώ αναφέρουμε την πρόταση του Αν. Προϊστάμενου του Τμήματος Ηλεκτρονικών (CNS ) στον Αερολιμένα Θεσσαλονίκης κυρίου Γελαστόπουλου Πέτρου, η οποία δημοσιεύτηκε στην παρούσα διαβούλευση, με την οποία ρητώς ζητά την ύπαρξη διακριτού γραφείου Τεχνικής Συντήρησης με προσωπικό όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, το οποίο θα μεριμνά και παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης των αντίστοιχων μονάδων αεροναυτιλίας στον Αερολιμένα Θεσσαλονίκης. Σημειώνουμε ότι: 1. Για τους κλάδους Διοικητικών, Οικονομικών και Αερολιμενικών προβλέπονται ήδη στο σχέδιο Νόμου στο άρθρο 17, τρία (3) διακριτά γραφεία ανά παραχωρημένο Αερολιμένα και μόνο για τους Τεχνικούς κλάδους δεν υπάρχει γραφείο 2. Στο άρθρο 17 παράγραφος 3 υποπαράγραφος α) αγ) και v) στην Διεύθυνση Εναέριας Κυκλοφορίας Ελεγχόμενων Αερολιμένων το σχέδιο νόμου προβλέπει τη δημιουργία «διακριτό γραφείο διοικητικής –οικονομικής και τεχνικής συντήρησης, που θα μεριμνά για όλα τα θέματα διοικητικής και οικονομικής υποστήριξης των θεμάτων αεροναυτιλίας» το οποίο μπορεί να στελεχωθεί με διοικητικούς-οικονομικούς υπαλλήλους αλλά όχι με τεχνικούς οι οποίοι δεν θα πρέπει να ασχολούνται με θέματα «διοικητικής υποστήριξης ή οικονομικής» αλλά με τεχνικά θέματα της αεροναυτιλίας. Συγκεκριμένα η διατύπωση «…που θα μεριμνά για όλα τα θέματα διοικητικής και οικονομικής υποστήριξης των θεμάτων αεροναυτιλίας» αναθέτει καθήκοντα και έργο διοικητικής και οικονομικής υποστήριξης και όχι τεχνικής. Δηλαδή λόγω της συγκεκριμένης διατύπωσης δεν θα μπορεί να τοποθετηθεί κανένας τεχνικός στο συγκεκριμένο γραφείο.