• Σχόλιο του χρήστη 'Αθ. Δραχαλίβας' | 9 Οκτωβρίου 2025, 19:48

    Η προτεινόμενη δομή της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Αερολιμένων με την ευρύτητα των εξειδικευμένων ασκούμενων δραστηριοτήτων καθώς και των συσταθέντων Τμημάτων Αερολιμενικού Ελέγχου στους Αερολιμένες Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης και των διακριτών Αερολιμενικών Γραφείων στους υπόλοιπους 22 αερολιμένες των clusters Α, Β και Γ επιτάσσει τη στελέχωση με ικανό αριθμό αερολιμενικών υπαλλήλων καθόλο το ωράριο λειτουργίας αυτών. Με την προβλεπόμενη σύνθεση και κατανομή των αερολιμενικών του Πίνακα του Άρθρου 19, λαμβάνοντας δε υπόψη και τη δέουσα στελέχωση των Διευθύνσεων Ασφάλειας Αερολιμένων από Έκνομες Ενέργειες, Παρακολούθησης Συμμόρφωσης Αερολιμένων, ΣΠΟΑ και των Αυτοτελών Τμημάτων Χωρητικότητας Αερολιμένων (Airport Slot and Capacity), Διαχείρισης Ασφάλειας SMS (ADR Safety Manager) και Γενικής Αεροπορίας Πάχης Μεγάρων, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη πρόσληψης ικανού αριθμού αερολιμενικών για να ανταποκριθεί ο φορέας λειτουργίας των αεροδρομίων στις υποχρεώσεις του απορρέουν από το Εθνικό και Ενωσιακό θεσμικό πλαίσιο. Περαιτέρω σημειώνεται ότι έχει παραληφθεί η σύσταση αυτοτελών γραφείων παραχωρημένων αερολιμένων στη Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Αερολιμένων ώστε να υπάρξει από τη Διεύθυνση η αξιοποίηση των αερολιμενικών στα παραχωρημένα αεροδρόμια, κατά την ανάλογη πρόβλεψη που υπάρχει για τις Διευθύνσεις Ασφάλειας Αερολιμένων από Έκνομες Ενέργειες και της Παρακολούθησης Συμμόρφωσης Αερολιμένων.