• Είναι κατ’ αρχήν γνωστή η βασική διαφωνία του ΣΗΠΕ με τις ρυθμίσεις που αφορούν το κεφαλαιώδες για μας ζήτημα, της ένταξης δηλαδή των ημερήσιων περιφερειακών εφημερίδων στο Υπομητρώο του Μ.Ε.Τ. Πρόκειται για τον μόνο κλάδο για τον οποίο προβλέπονται δύο κατηγορίες προϋποθέσεων για την εγγραφή στο Υπομητρώο, αυτές του άρθρου 4 που είναι κοινές για όλες τις κατηγορίες ΜΜΕ (με τις προβλεπόμενες εννοείται επιμέρους διαφοροποιήσεις) και αυτές του άρθρου 25 με τις οποίες αντικαθίσταται το άρθρο 2 του Ν3548/07 (όπως αυτό ισχύει μετά την τροποποίησή του με το Ν4487/17), που αφορούν δηλαδή τη δυνατότητα κρατικών δημοσιεύσεων και μόνο. Είναι φανερό ότι αυτή η ακατανόητη ρύθμιση γίνεται για να εξυπηρετήσει «εφημερίδες» χωρίς ουσιαστική υπόσταση προκειμένου αυτές να μπορούν να καταχωρούν κρατικές δημοσιεύσεις και να συντηρούνται από αυτές που αποτελούν και το μοναδικό τους έσοδο! Είναι επίσης γνωστή η διαφωνία μας για τα πολύ χαμηλά όρια πωλούμενων φύλλων αντί του κλιμακωτού συντελεστή για κάθε νομό της χώρας που έχει προτείνει ο ΣΗΠΕ που αποτελεί μια σωστή και ορθολογική ρύθμιση. Και το χειρότερο όλων είναι ότι ούτε με την προτεινόμενη τροποποίηση αντιμετωπίζεται η γνωστή γελοιότητα της εξόφθαλμης και προκλητικής καταστρατήγησης του νόμου από «εφημερίδες» που είναι ουσιαστικά free press και έχουν τιμή πώλησης φύλλου 0,01 ευρώ, ακριβώς για να αποφύγουν την πιστοποίηση πωλούμενων φύλλων μέσω καταβληθέντος ΦΠΑ. Αν ούτε αυτό το εξωφρενικό ζήτημα δεν αντιμετωπίζει η προτεινόμενη τροποποίηση, μπορεί να καταλάβει κανείς τη σημασία και την αξία της!