Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 02: Διάρθρωση Εκπαιδευτικών ΠρογραμμάτωνΣχόλιο του χρήστη ΦΥΣΙΚΟΣ, ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ MSc | 15 Αυγούστου 2013, 18:55
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το γεγονός ότι οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες αποτυγχάνουν στο μάθημα των μαθηματικών σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στα μαθηματικά κατεύθυνσης? Δηλαδή αν η επιτροπή σοφών τα επόμενα χρόνια βάλει δύσκολα θέματα στη φυσική και οι μαθητές αποτύχουν, τότε θα αυξηθούν οι ώρες στη Φυσική? Τα ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα δεν το καθιστούν εύκολο ή δύσκολο. Αν οι μαθητές άλλα διδάσκονται και σε άλλα εξετάζονται τότε δεν φταίνε οι ώρες διδασκαλίας. Όποια ειδικότητα επιθυμεί αύξηση ωρών διδασκαλίας θα πρέπει να φροντίζει για τη δυσκολία των θεμάτων στις εξετάσεις????