Αρχική Ειδική ΕκπαίδευσηΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείςΣχόλιο του χρήστη ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΩΦΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 11 Δεκεμβρίου 2014, 20:51
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς Τα ΚΕΔΔΥ έχουν τις εξής αρμοδιότητες: ….. 4ζ) Την εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής αρμοδιότητάς τους για την ίδρυση, την κατάργηση, την προαγωγή, τον υποβιβασμό, τη μετατροπή ή τη συγχώνευση των ΣΜΕΑΕ και των Τμημάτων Ένταξης, ΠΡΟΤΑΣΗ Να διασαφηνιστεί/διευκρινιστεί υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί να δημιουργηθεί τμήμα ένταξης στο σχολείο της περιοχής διαμονής του παιδιού με αναπηρία καθώς επίσης ποιες είναι οι ενδεχόμενες κτιριακές ή/και υλικοτεχνικές παρεμβάσεις για την προσβασιμότητά τους. ΜΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ . ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ