Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μ.Ζ. | 7 Αυγούστου 2016, 09:54
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν άρθρο προς διαβούλευση ενδεχομένως επαναδιατυπώνει ορισμένες άδικες διατάξεις και πρακτικές και ίσως θέτει βάσεις για πιο ισότιμη μεταχείριση στους εργαζόμενους στης ΕΑΕ, κυρίως των ΠΕ 60.50 και 70.50.Χρειάζεται, βέβαια, πιο δομημένη και προσεγμένη προσέγγιση μαζί με αλλαγή νοοτροπίας αναφορικά με την ΕΑΕ γενικότερα. Κρίνω ότι είναι απαραίτητα και τα ακαδημαϊκά προσόντα για να μπορέσει κάποιος να εργαστεί και στις δομές της ΕΑΕ. Άλλωστε, η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και όχι μόνο καταφεύγει σε επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακά, διδακτορικά). Η εξίσωση των σεμιναρίων 400ωρών με μεταπτυχιακά ή διδακτορικά είναι ένα κομμάτι που χρειάζεται επανεξέταση. Θεωρώ ότι οι μόνιμοι εκπ/κοι χωρίς ειδίκευση στην ΕΑΕ ανέκαθεν έχουν το δικαίωμα απόσπασης σε θέσεις ειδικής αγωγής λόγω του βασικού πτυχίου (αυτό γίνεται κατά περίπτωση και αφού δεν υπάρχουν άλλοι μόνιμοι με εξειδίκευση).Οι αναπληρωτές εκπ/κοι, που κάθε χρόνο καλύπτουν τα κενά της ΕΑΕ, με επιπλέον ακαδημ. προσόντα κινδυνεύουν κυρίως από την πρόταξη των κατόχων βασικού πτυχίου δηλ. των ΠΕ 61/ ΠΕ 71.