Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ματίνα | 8 Αυγούστου 2016, 10:15
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο, το οποία στην ουσία λέει το αυτονόητο, ότι η ΕΑΕ είναι αναπόσπαστο μέρος και προέκταση της Γενικής και όχι κάτι απομονωμένο και "ιδιοκτησια" των ΠΕ 61/71. Τι πιο λογικό και επιστημονικά ορθό να έχει το δικαίωμα ένας δάσκαλος/ νηπιαγωγός της Γενικής, με αυξημένα προσόντα στην ειδική (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) να μπορεί να εργαστεί ισότιμα ΚΑΙ σε δομές ΕΑΕ, ειδικά σε αυτές εντός του τυπικού σχολείου (Τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη). Στηρίζω το άρθρο και τη δίκαιη κατεύθυνσή του!!