Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βάσω | 12 Αυγούστου 2016, 18:13
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να προχωρήσει άμεσα το νομοσχέδιο. Επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω ότι Έχουν και οι ΠΕ70 & ΠΕ60 ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ που τους επιτρέπει να διδάσκουν όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις ( αρ.2 ΠΔ 320/1983)και εκτός αυτού και επιπλέον σε χρονική διάρκεια σπουδές, όπως διετή μετεκπαίδευση -με έξοδα της ίδιας της πολιτείας , μεταπτυχιακό και διδακτορικό, όπου ένας σεβαστός αριθμός από τους τίτλους αυτούς αποκτήθηκαν με εκπαιδευτικές άδειες και υποτροφίες ΙΚΥ. Με ποια αιτιολογία μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ με πλήρη κατάρτιση άνω των τεσσάρων ετών πρέπει να χάσουν όχι μόνο τις οργανικές τους αλλά και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα με το επιχείρημα του βασικού πτυχίου της ειδικής εκπαίδευσης, το οποίο δεν επιτρέπει στους αποφοίτους του - αναπληρωτές να διδάξουν σε μαθητές τυπικής εκπαίδευσης; Με ποιο επιστημονικό- Παιδαγωγικό κριτήριο τεκμηριώνουν οι συνάδελφοι ΠΕ71 & ΠΕ61 την υπεροχή του πτυχίου τους; Οι απόφοιτοι ΠΕ71 & ΠΕ61 δεν εκδιώκονται από την εκπαίδευση αλλά ισότιμα με τους μονίμους ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ θα χρησιμοποιούν τις οργανικές των δομών ΕΑΕ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟ.