Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Πιναρ Κ. | 31 Μαρτίου 2017, 17:55
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι δυνατόν να εξισώνεται το βασικό πτυχίο τεσσάρων ετών με μεταπτυχιακά, διδακτορικά και σεμινάρια 400 ωρών; είστε σοβαροί; λέτε ότι η αγωγή είναι μια και δεν ξέρετε να διαχειριστείτε τα παιδιά με αναπηρία! Έλεος! ποιο είναι το δίκαιο για εσάς; το να μην εκπαιδεύονται σωστά οι μαθητές με αναπηρία από ανειδίκευτους εκπαιδευτικούς ή να πάρετε τις θέσεις ειδικών για να βολευτείτε εσείς χωρίς να έχετε καμία ευαισθησία και εμπειρία στα παιδιά με ειδικές ανάγκες; απαιτούμε την άμεση απόσυρση της τροπολογίας! Παραβιάζετε έναν πολύ ευαίσθητο χώρο και κάνετε πειραματισμοί. Απαξιώνετε το πτυχίο τεσσάρων ετών! Αν είναι έτσι να πάμε και εμείς να κάνουμε 2 χρόνια μεταπτυχιακό π.χ στην κλινική ψυχολογία και να γίνουμε ψυχολόγοι. Θα έχουμε τις ίδιες γνώσεις με τους ψυχολόγους εφόσον δεν έχουμε το βασικό πτυχίο; Όπως δεν είναι δυνατόν οι ειδικοί παιδαγωγοί να κάνουν μάθημα στην γενική τάξη, έτσι δεν είναι δυνατόν να κάνουν μάθημα και οι δάσκαλοι γενικής τάξης σε παιδιά με αναπηρία!