Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ ΚΑΣΣΙΟΥ | 2 Απριλίου 2017, 22:48
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕ71-61! Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΕΠ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΟΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙ- Η΄ΤΡΙ- ΤΕΚΝΟΣ! ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΕ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ71-61! Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΟΝΟΕΤΕΙΣ Η΄ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΕΤΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ! ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΥ!