Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη anna | 2 Απριλίου 2017, 23:21
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αδικαιολόγητα υψηλή μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, σε βάρος των τυπικών προσόντων, που αυτά είναι στην ουσία που εξειδικεύουν τον εκπαιδευτικό ΕΑΕ. Οι μοριοδοτούμενοι που πληρούν τα κοινωνικά κριτηρία, διατηρούν ούτως η άλλως την προτεραιότητα και στις τοποθετήσεις και λαμβάνουν τις ανάλογες αποδοχές. Δεν τους αφορά τόσο η μοριοδότηση, όσο η τοποθέτηση κοντά στον τόπο κατοικίας τους και αυτό, θα έπρεπε να είναι το μέλημα του υπουργείου. Η ανωτέρω τακτική ευνοεί τη φιλοσοφία του "διαίρει και βασίλευε" μεταξύ εκπαιδευτικών. Ορθώς καταργήθηκε η αθροιστική προσμέτρηση τυπικών προσόντων. Το θέμα όμως με τους κατόχους σεμιναρίου κάπου χωλαίνει. Με ποιο κριτήριο τους διαφορροποιεί η 50μηνη προϋπηρεσία; Δηλαδή κάποιος με 50 μήνες μπαίνει στον κύριο και κάποιος με 49 στον επικουρικό και δεν ξαναδουλεύει ποτέ. Αυτό το σημείο, χρειάζεται να το ξαναδείτε.